O firmă din Botoşani face concurenţă multinaţionalelor cu un produs natural nou FOTO

Procesatorii de lapte din Botoşani au produse apreciate în toată ţara pentru că în primul rând folosesc lapte şi nu prafuri, iar mai nou au intrat şi în concurenţă cu multinaţionalele mamut pe o nişă cu produse premium. Compania Lacto Solomonescu, din Miron Costin, comuna Vlăsineşti, unul dintre cele mai puternice branduri de produse lactate din România, a intrat în concurenţă pe o piaţă unde până acum doar brandurile Danone şi Zuzu au făcut legea. Firma din judeţul Botoşani a intrat pe piaţă cu produsul natural „Iaurt cu fermenţi Bifidus”, apreciat atât de copii, cât mai ales de doamne. Iaurt cu fermenţi Bifidus, produsul îndrăgitei firme bo ...citeste mai mult

Lacto Solomonescu lansează iaurtul care creşte imunitatea organismului

Producătorul de lactate Lacto Solomonescu va lansa, în curând, un tip de iaurt care protejează flora intestinală şi care creşte imunitatea organismului. Este vorba de iaurtul cu Bifidus, care va fi produs, potrivit oficialilor firmei Lacto Solomonescu, „prin îmbunătăţirea reţetei, prin folosirea unor culturi lactice cu fermenţi bifidus, bacterii bune, prietenoase cu organismul”. Specialiştii consideră că „bacteriile Bifidus constituie o baza importanta a sistemului de aparare: inhiba dezvoltarea microbilor care produc boli sau ajuta la prelucrarea substantelor alergizante din hrana si nu le lasa sa patrunda intregi in organism”. De asemenea, Lacto Solomonescu va la ...citeste mai mult

Cine a intrat în Top 5 al vânzărilor de cașcaval din România?

Mărcile private ale marilor retaileri au ocupat anul trecut prima poziţie în clasamentul celor mai vândute branduri de caşcaval în funcţie de volum, devansând mărci cu tradiţie pe acest segment precum Hochland, Delaco sau Napolact, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktfor­schung. În valoare însă, brandurile cu tradiţie fac în continuare regulile. No name-urile au cucerit piaţa de caşcaval după numărul de bucăţi vândute, în condiţiile în care preţul mic al acestora le-a propulsat rapid în coşul de cumpărături al românilor, în special atunci când vine vorba de mâncare. În volum, clasamentul celor ...citeste mai mult

BILLA lucrează cu un mare producător din Botoșani pentru brânzeturile marca Bun, din România!

Marca proprie Bun, din România! prezentă în magazinele BILLA din toată țara este formată doar din sortimente alese cu grijă, de la furnizori care pun accentul pe calitatea și gustul autentic al produselor.   Furnizorii Bun, din România! sunt atent selecționați în funcție de criterii precum: sortimentația oferită, respectarea normelor în vigoare, dar și apartenența la asociații locale sau naționale care îi califică drept producători românești/locali. Ingredientele folosite joacă un rol esențial, iar produsele au fost alese pentru gustul autentic, așa cum era odinioară. Producatorul Lacto Solomonescu din județul Botoșani este un furnizor important d ...citeste mai mult

Businessman din Top 10 făcut cetăţean de onoare în faţa a peste 1.000 de oameni

Pe lângă muzică, dans, mititei şi altele asemenea, Zilele Comunei Vlăsineşti au avut parte şi de un moment emoţionant. În jurul orei 20:00 pe scena montată pe tăpşanul de lângă terenul de sport a urcat primarul Lucian Trufin. Acesta şi-a pus cocarda şi a explicat celor peste 1.000 de săteni de ce face acest lucru. Trebuie să acorde titlul de cetăţean de onoare celui mai important om de afaceri din comună, Dumitru Solomonescu, patronul de la SC Lacto Solomonescu SRL. „Firma Lacto Solomonescu condusă de Dumitru şi Carmen Solomonescu, prin ceea ce realizează, prin brandul construit, a dus numele comunei în toată ţara şi mai departe de hotarele ţării. Acesta ...citeste mai mult

Femeie de afaceri din Botoşani, diplomă de excelenţă şi trandafiri pentru civism şi generozitate

Momentele emoţionante de la Vlăsineşti nu s-au mărginit doar la acordarea titlului de cetăţean de onoare directorului general al SC Lacto Solomonescu SRL. Dumitru Solomonescu a urcat pe scenă alături de soţia sa, Carmen Solomonescu, director adjunct al companiei. Aceasta deoarece la rândul ei a fost premiată. Primarul Lucian Trufin a arătat că, orice bărbat puternic are în spate o femeie puternică, referindu-se direct la soţii Solomonescu. În aplauzele celor prezenţi la manifestările dedicate Zilelor Comunei Vlăsineşti, Carmen Solomonescu a primit diplomă de excelenţă. Primarul a prezentat şi motivele: „Pentru exemplara responsabilitate socială, măsura gen ...citeste mai mult

Şcoala Altfel a ajuns şi la Lacto Solomonescu!

În săptămâna "Școala Altfel", SC Lacto Solomonescu SRL a primit vizita unui grup de elevi de clasa a IV-a la Scoala Nr. 11 din Botosani, alaturi de doamna invatatoare Rumega Filareta. În cadrul vizitei în fabrica, copiii au aflat mai multe informații despre cum compania obţine produse lactate de cea mai înaltă calitate. Au avut posibilitatea să înveţe despre drumul laptelui de la fermele partenere românești până la fabrică, despre cum se transformă laptele proaspăt în cascaval, smântână, iaurt, lapte consum şi UHT, branză proaspătă de vaci etc., dar şi despre cât de importantă este o alimentație sănătoasa zilnică bazată pe consumul de produse la ...citeste mai mult

Este o femeie de succes, are una dintre cele mai mari fabrici și se bate cu multinaționalele

Profil de femeie de succes: Conduce un business de zeci de milioane de euro, este inteligentă și elegantă, fabrica ei vinde în toată țara și se bate cu multinaționalele care au invadat piața, este căsătorită și are două fete. Carmen Solomonescu este un nume greu în afaceri atât la nivelul județului Botoșani, cât și în țară, având în vedere că produsele lactate „Lacto Solomonescu” se vând în toată țara și că firma din satul Miron Costin, comuna Vlăsinești, este printre cei mai mari jucători de pe piața de profil. De 15 ani lucrează, alături de soțul ei, în compania Lacto Solomonescu, pe care au clădit-o de la zero și au transformat-o într ...citeste mai mult

Fabrică din Botoșani care a spart piața din țară cu un produs UNIC a îmbunătățit tot

Produsul cu care Lacto Solomonescu a spart tiparele calității are un nou mod de prezentare, cu o etichetă nouă. Lacto Solomonescu a introdus pe piață o delicatese de care în timpul comunismului foarte puțini aveau parte, iar liderii comuniști de la București făcea tot posibilul să primească și ei. BURIC, acesta este produsul vândut sub brandul Solomonescu și care se produce după o rețetă unică doar la fabrica din Miron Costin, comuna Vlăsinești. Deliciosul BURIC a umplut rafturile magazinelor proprii Solomonescu și va invada galantarele hipermarketurilor. De ceva timp, Lacto Solomonescu a schimbat etichetele produselor proprii și a introdus suplimentar harta Ro ...citeste mai mult